воскресенье, 7 октября 2012 г.


Модуль  9   Рефлексія
    Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.  Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу).   Лише учень з високим навичками само організації здатен сам себе скеровувати  А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації потрібно створювати різні типи завдань та створювати потрібні умови для навчання це зможе покращити результати навчання.    Учні мають бути активним у власному навчанні.
    Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть бути успішними у житті!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий