Модуль 9 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як
учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання. Щоб учні стали самостійними,
вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати
завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще
більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу). Лише учень з високим навичками само
організації здатен сам себе скеровувати А
для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації потрібно
створювати різні типи завдань та створювати потрібні умови для навчання це
зможе покращити результати навчання. Учні мають бути активним у власному навчанні.
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню
диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні
завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть
бути успішними у житті!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий